18 komentarze
  1. Takie cudeńka za free? Bajka ;D

    a jeśli chodzi o moją ulubienice wśród robótek to powiem, tak decyzja o wyborze lidera jest dość trudna, bo wszystko widziałam live i jedno jest lepsze od drugiego, a drugie od jednego :) ale powiedzmy, że stawiam na sówki <3 marzy mi się taka cała CZARNO, SZARO, BIAŁA broszka wielkości troszkę mniejszej niż sezamki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/20/2013

    Wiola ;) proszę na FB o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na info o wygranej czekam np. na facebooku lub pod adresem kaaatarzynaa@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blod Award :)
    http://ausentedreams.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/20/2013

    Hej ;) Kontakt? Wiesz gdzie mnie znaleźć ;) oczywiście FB lub mail: nalie89@wp.pl ;)
    Martyna W. ;)

    PS. Gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/20/2013

    ja chce wygrać! Lola!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa i zdolna, podoba mi się zarówno blog jak i Twoja inicjatywa i piękne rękodzieło:)
    Pozdrawiam,
    Iwi

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8/21/2013

    Na moim fanpagu można już znaleźć informacje, kontakt również znasz ;) https://www.facebook.com/Pirografka . Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/21/2013

    Ja wygram ! Sylwia - fb ;) Moja Ty zdolna rączko !!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    na fb lubię jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8/22/2013

    Majstersztyki. W dzisiejszych czasach gdzie każdą rzecz można kupić i gdzie zatraciła się tradycja szydełkowania i robienia na drutach podziwiam Cię,że masz do tego cierpliwość, zapał no i talent. Trzymam kciuki za dalsze dzieła ;) groszekzielony80@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chętna , chętna na dzieło z Twoich rączek http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do marzycieli o Twoich arcydziełach. Na FB lubię jako Monia D. Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  16. jabłko mięta cudowności:) like na Fb jest:)
    a baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    sabela87@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful jewelry ♥ ♥ ♥ hope for the best
    I like the gloves on 11 image :)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń