3 komentarze
  1. Piękna kolia i wymagająca pracy, ja pewnie bym dodała koraliki jakbym miała więcej cierpliwości :) bo takie duże dzieła to nie dla mnie. Twoje kolie są śliczne.
    Co do gotowych elementów, to pewnie że się opłaca, zależy co. A sklepów to ja odwiedzałam w swoim czasie mnóstwo i niektóre bardzo lubię i mogę Ci polecić ale musiałabym wiedzieć czego konkretnie potrzebujesz, bo różne rzeczy w różnych sklepach kupuję.
    Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i info o nadchodzącym konkursie. :)

    Niestety nie łapię wyglądu Twoje bloga i nawet nie wiem jak obserwować! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, już mam. :) Obserwuję, dodałam przez pulpit nawigacyjny u siebie-bo u Ciebie nie ma paska nawigacyjnego ani gadżetu niestety.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń